Seuntai Kata Untuk dirasa.

|

Salam

Post khas buat 3rd year 2009/2010

Selama dua tahun saya hidup di Warwick, saya sangat - sangat sayang pada tempat tersebut. Mungkin Warwick tidak hanya sebuah bandar yang kecil, tetapi persahabatan yang terbina sangat -sangat saya hargai dalam kehidupan saya. Mungkin saya tidak terjumpa dengan community yang terbina di Warwick ditempat lain selain di Warwick? Adakah mungkin orang - orang disekeliling saya?Ia mengurangkan rindu saya dari rumah...menyebakan saya rindu padanya kini.

Sahabat - sahabat yang sangat ramai, mungkin persahabatan yang baru terbina di Warwick menyebakan saya sangat -sangat appreciate kawan -kawan di Warwick, lebih - lebih lagi semasa di tahun kedua.Kami disayangi senior dan menyayangi junior.Senior yang telah pulang ( Akmal, Faiz ,Kak Sarah, Kak Faezah),sukar kami hendak ucapkan selamat tinggal kepada mereka.Adakah masih peluang seperti dulu? Semoga waktu dulu terlakar indah dan dikenang sehingga akhir hayat.

Hati tiba - tiba sedih entah mengapa, mungkin terasa pada pemergian senior....

Tidak sabar untuk ke Warwick semula...semoga ukhuwah terbina dahulu dikenang buat selamatnya.

0 comments: