Minggu yg melesukan.

|
Salam.
Minggu nie adalah minggu yg paling sedikit ak update blog.
Demam dan kene migrane beberapa ari
Hari2 yg berlalu terbuang begitu sahaja.
Ak asik kat depan computer bermain game.
Atau pon ak teman kan mak ak masak ,tolong ckt aper yg aper yang ak buleh tulong.
x pon teman mak aku tgk drama melayu kat Tv, sume drama ak tgk sampai bosan.
x pon ak sambung baca novel pejuang islam milik abg aku...
x pon aku picit sekor sekor kucing aku kat umah.
zoro lah yg aku picit2 setiap ari
dah berat kucing aku sekor nie.
hari tu aku timbang die berat nak dekat tiga ekor.
selau aku jerit2 nama die dengan pangilan gemok gemok...
haha macam tuan die

dua ekor anak kucing ak mati minggu nie
sekor ezora mati sakit,
sekor lagi atan lak mati terhentak batang besi masa tengah main2
sekejap jer die nazak dan terus mati
mak die masih jilat2 anak die walaupon anak dier dah mati.
sedih giler aku sampai mengalirkan air mate...
huwaaaaa...sedih nyer...

nak tulis blog pon aku x der sangat idea...
nak berjalan jalan pon ak malas...
ishishish...saudara apis aperla ko nk jadi.
Sejak balik nie,ak x byk msg2 member,
main friendster,facebook pon maleh...
bukak ym pon jejarang...
Aku di ibaratkan seperti sekor beruang kutub yg sedang berhibernasi.
ishishish...aper la aku nak jadi umpama kapal belayar tanpa haluan.
meracau x tentu hala....haha

pastikan hidup pada minggu depan lebih bermakna..

K... tata

0 comments: