Hari hari aku bersama kucing - kucing

|
Salam
Setiap hari aku duduk kat rumah macam ayam percik yang diperap dengan rempahnya .Duduk termenung dan menghabiskan masa2 indah bersama kedua ibu bapa saya dan dengan kucing2 kucing saya.
Hari itu masa balik rumah terkejut sebab banyak kucing saya pergi menghadap ilahi terlebih dulu dari pada saya.Sebab ader disease yang menyebabkan kuucing saya mati....waaaaaa.
Saya buleh wat list panjang name kucing saya yang dah mati

  • Mona Gemok
  • Lara Croft
  • Apai
  • Umai
  • Bobby
  • Zaza
  • Anak mama Bedah ader dua ekor(x sempat nak kasi nama)
Mmg saya sangat sedih bila kucing saya mati.Tapi Alhamdullliah tiga ekor kucing saya yang dah bergelar mama(Kategori mak kucing la) sudah bunting.Sape la buntingkan dieorang nie.....
Nama -nama mak kucing sudah bunting adalah seperti berikut
  • Mama Enot
  • Mama Bedah
  • Mama Wewe
Sekarang kucing kesayangan saya adalah Zoro dengan Mia Izora ,asik nampak muka dieorangla dekat dapur kat rumah aku.Haha bebudak dua ekor nie mmg comel.Sekor besar dan sekor lagi kecik lagi...

K tata.....

0 comments: