Minggu Sibuk .

|
Salam.
Setelah beberapa minggu ak teperuk kat rumah ak yg ujung dunia nie...Minggu nie menjanjikan kesibukan yg berganda.

Setelah akak aku di masukkan ke hospital,ak dengan rasmi nyer dilantik menjadi suri rumah tangga kerana ketiadaan mak dara( mak ak yg kena duduk hosp.jage akak ak).

Aku kenalah memasak,membasuh pinggan mangkuk, mencucibaju , menyidai baju,kasi makan kucing,hingga lah melipat baju yg menimbun2 macam bukit...

Baru ak rasa macam mana mak aku yg melayan kerenah aku sepanjang aku hidup bagi menguruskan rumah tangga agar sempurna dan teratur.

Jadi kepada abahku dan abg aku yg tersayang kenalah rasa masakan ak yg baru jer dapat lesen P dari mak aku.Separa qualified la 2...haha

Minggu nie jer tiap 2 ari ak kene g melaka untuk lawat akak ak.Tetapi hospital ini sangat la jauh dari rumah aku...mengambil masa 1 jam dr rumah aku...penat2

So ak mendoakan agar akak ak segera pulih dari kesakitan yg dialaminya....insyallah..

Besok ak akan ker KL bagi menghadiri pre departure briefing bagi University of Warwick....

0 comments: