Turkey vs Germany

|
Salam,

malam tadi ak menyaksikan satu perlawanan bola antara Turki dengan Jerman.Pasti ramai juga yang menyaksiakan perlawanan hebat tersebut..
Ramai yang menjangkakan Jerman akan memenangi perlawanan tersebut,tapi ternyata saya tidak berbelah bahagi menyokong kepada negara tertubuhnya sebuah dinasti pemerintahan islam yang terhebat.
Ternyata skuad bimbingan fatih terim ini tidak mudah menyerah kalah dengan jangkaan awal para permerhati bola sepak.Mereka membuat serangan bertali arus terhadap gawang pintu gol yang dijaga oleh bekas penjaga gol Arsenal , Jens Lehmman.
Jaringan gol yang di jaringkan oleh Boral(entah betul ker ak eja)pada minit ke 24 menaikan semangat pasukan Turkey,namun 2 minit kemudian swantiger(ko cari la sendiri ejaan dier)menyamakan kedudukan.Kedudukan gol sama sehingga babak yang pertama.
Kedua dua manager membuat percaturan bagi menepah tiket ke Final dalam babak kedua...nampak nya pasukan jerman cuba bangkit dengan membetulkan kesilapan mereka dalam babak yang pertama,aku menyaksiakn perlawanan nie sampai minit yang ke72,pas 2 asik2 gangguan telecast jer,ak pon masuk bilik dan tidur.....baik tengok berita pagi esok...haha
Germany 3 Turkey 2

satu lagi laporan sukan dari seorang manusia yang sangat bosan....haha

0 comments: