Imbas kembali jadual satu minggu

|
Salam.

gambar menunjukan empayar nazi ketika WW2

Dah genap seminggu aku duk rumah.Tapi ape yang aku buat.Macam macam benda pelik aku buat.Malam tadi aku telah memimpin kerajaan jepun sehingga dapat meguasai seluruh asia iaitu,china,indochina,thailand,kepulauan borneo,kepulauan indonesia dan pulau 2 nya,serta kawasan australia iaitu kawasan sydney , canbbera, melbourne , darwin dan sekarang ini tengah cuba menawan kawasan tengah australia yang tidak berpenghuni tetapi kaya dengan bahan bakar fossil.Mungkin korang tak percaya kan aku dh memimpin kerajaan jepun sehingga mencapai kejayaan dalam perang dunia kedua(mungkin ak dh ubah sejarah......)Aku main game hearts of iron 2 bagi mengisi masa lapang aku.

Di samping itu aderla jugak aku baca surat khabar lama yang ak tak sempat baca kat kolej.Saja -saja kot2 kalo ader artikel menarik ak x baca lagi.Aku pon ader baca buku tentang sejarah melayu 1400-1963, tanpa syarat tulisan tuan guru nik aziz,dan seindah mawar berduri peminjaman khairul kepada aku.

Movie..... x la aku buat movie maraton tapi ader la tgk sikit2
  1. GTO episod 1 sampai episod 8
  2. The longest yard
  3. Bat 21(kisah seorang juruterbang us yang kena survive kat kawasan vietcong bset citer nie..)
  4. Sutun(ak ambik video youtube dari syuk,ak tgk dgn mak aku)
Pas 2 ak banyak jadi co pilot(duk kat sebelah pemandu,dan sembang2 dengan pemandu supaya x bosan) kepada mak aku dan abah aku.Hari 2 pergi melaka bayar semua bill yang ader kat umah nie.Pas 2 jalan jalan dengan mak dan abah aku pegi beli barang dapur kat mana2 la die orang tergagak, Family store sungai udang ker,Jaya Jusco Ayer Keroh ker,mana2 lah.
Itu lah catatan hidup ak sepanjang satu minggu yang terasa sangat2 lame.

0 comments: