Siri Mengenang Kyuem Episod 1 ;Bilik P30C

|




Salam...
ape bile internet mula ade balik connection nie,mula tangan ak menggatal nk buat mcm2...

Jadi pada hari nie saya nk bercerita tentang sebahagian kenangan saya di bilik P30 C.
Ader satu kisah yang sangat sedih berlaku di dalam bilik nie semasa saya junior....masa itu saya dapat bilik nie katil die agak bergoyang goyang , dan tidak stabil.... mmg tak patut...bisik dalam hati...
Buat report kt warden, lambat pulak die repair...dan satu malam katil 2 mmg dah tak dapat menampung berat ak dan akhirnye roboh pada pukul 3 pagi....dan ak mmg ader kat atas katil 2 masa 2....mmg sangat sakit.... bunyi yang kuat itu telah mengejutkan sume member sechalet...

Dengan hati yang tensi dan tertekan ak terpaksa meyusun semula kayu kayu katil ,dan menguatkan strutur katil itu pada pagi 2 jugak.....

Bilik sangat mempunyai banyak kenangan kepada aku..di sini tempat ak menelaah pembelajaran,ak tido(lagi banyak dari menelaah),di sini tempat ak makan,haha.
Akan ku kenang mu P30c,yang banyak mencurahkan khidmat kepada tuan bilik haha....

0 comments: