Merdeka!!!?

|
Salam....
rase nye dh lame gak ak x update blog..
any way hari nie ,khamis,12 June 2008,segala puji bagi allah,tuan punya dunia dan segala isinye,aku berjaya menghabiskan semua 9 paper yang aku ambik sejak hampir 1 bulan yang lalu....

mmm rase kepenatan selamae beberape minggu hilang dalam sekelip mate selepas habisnye paper 1 chem pada jam 10.00 pagi tadi...

namun ak mengucapkan rasa syukur yang teramat kepada yang maha esa kerana memberikan aku kekuatan untuk menghabiskan kesemua paper yang di ambil....

jadi sekarang ini hanya tinggal tawwakal dan doa yang mengiringi paper 2 yang di ambil...semoga mendapat gred yang diidam-idamkan..

kepada kawan 2 yang telah merdeka,janganlah menganggap usaha kite terhenti setakat ini,tetapi berdoalah agar ape yang kiter kehendaki tercapai....

Ya Allah,
Ak bermohon kepada mu
atas limpah kurnianya
engkau berikan aku kejayaan
di dunia dan akhirat,
dan di dalam a-level
yang telah aku lalui selama sebulan
Ya Allah
aku bertawakal kepada mu agar
ko lembutkan hati pemeriksa cie yang meright
kertas kami
pelajar2 KYUEM...




0 comments: