Malunyer...

|





























Salam.
Pengalaman yang sangat memalukan.hehe
Semalam ader perjumpaan poster group aku dekat Biomed Grid.Perjumpaan kali pertama,mmg ak x kenal pon semua orang dalam poster group aku...ak bergegas ker Biomed Grid lepas kuliyyah biostat...

Dalam BioMed Grid banyak lah group yang membuat discussion,aku pon mencari2 manakah group aku..Ak terlihat satu group yang komposisi ahli kumpulan itu serupa dengan ak,3 wanita dan dua lelaki,maksudnya itu kumpulan aku la kot fikir dalam hati....

Dengan selambanya ak duduk dalam kumpulan itu dan mendengar aper yang mereka fikir kan untuk pembentangan poster kumpulan mereka....Pas 2 ak merasakan bahawa ader yang x kena dalam group itu yang mana merka membincangkan tajuk lain dari tajuk group ak...maka baru lah ak bertanya kepada ketua kumpulan,
"Are you Lucy which had msg me for the meeting in here?"

die pon menjawab 
"nope,I think you were not in this group"

Ya Allah,malunya aku,dah lah duduk kat c 2 nk dekat lima minit.......Mana buku Biochemistry yang tebal 2 ,nak nk tutup muka aku.

Akhirnya ak berjumpa dgn ahli group ak dekat satu sudut yang lain,Finally......

0 comments: