Terima Kasih

|
Salam.

Terima kasih pada Allah,tuan punya dunia ini yang memberikan kekuatan untuk menempuhi minggu crucial ini

Terima kasih pada abang lab yang sangat macho membantu aku dengan Milo dalam menyelesaikan masalah kira-kira,yang kalo buat sorang sorang buleh memeningkan diri sendiri.( x pening mana pon)

Terima kasih pada Milo yang buat experiment sorang sorang ketika aku melarikan diri ke University of Warwick untuk bersolat jumaat daripada University of Gibbet Hill.

Terima Kasih kepada Kak Farah yang sempat mengetag saya.

Layan jer lah

1.Link to the person that tagged you.
2.Post the rules in your blog.
3.Share 6 important things/habits/quirks about yourself.
4.Tag 6 random people at the end of your post by linking to their blogs.
5.Let each person know they have been tagged by leaving a comment on their website.
6.Reply to me when you’re finish.

answers:

1.Kalo baca buku,tengok movie ker atau dengar lagu yang baru,saya akan bukak dari part tengah2.Contoh:Kalo buku Brock,Biology of Microorganism,saya bukak bab yang ada banyak gambar dulu.Kalau movie,tengok dari tengah2 dulu.Kalau lagu,bukak part corus.

2.Mempunyai koleksi unread message yang banyak.Daripada form 4(2004),sebanyak 6024 e-mel disimpan dan 2235 daripada e mel tersebut tidak pernah dibuka dan di mark as unread.Mempunyai lebih dari 2000 SMS di simpan di dalam Nokia 6600 saya yang tidak pernah dibuang kecuali SMS hotlink dan SMS iklan.Dismpan sejak July 2006-September 2009.(Nampak sangat saya masih single.Kalau tidak berjuta SMS akan disimpan)

3.Oleh kerana tiada adik.Saya menanggap semua Kucing2 di rumah sebagai kawan baik atau adik sendiri.Semua kucing kat rumah mmg sangat kenal dengan saya.

4.Die hard fan dengan Kain Pelikat.Kain pelikat adalah pakaian rasmi saya.

5.Kasut yang paling lama tahan dengan saya adalah 6 bulan.Contohnya,kasut yang baru di beli oktober lepas,sudah bocor dibahagian jari dan terpaksa digantikan dengan kasut baru.

6.Berminat dengan Sejarah dan Politik antarabangsa.Patut hari itu ambil course Political Studies ataupun History...haha

Orang yang kena tag:

1.
2.
3.
4.
5.
6.

Sape yang gatal tangan nak buat silakan....

0 comments: