Bola Kertas...

|

Salam.

Hayyo(bak kata hazim)...
Kira-kira jam 11 malam,aku baru nak dinner,dalam kepala otak,roti pita,baked bean dengan sosej dua ketul ok untuk malam ini.Baru jer aku nak panggang sosej aku tu,aku membuka pintu dan terkejut dapur diubah menjadi gelanggang bola kertas...

Aku dijemput untuk masuk team budak perempuan(girls club tocil 21)yang nak kalah,nak lari x buleh...Maddy,Amreet dengan Serena dah merayu rayu....
ikutkan hati,x nak jer ak layan budak2 nie,tapi aperkan daya aku x mampu....
jiwa di dalam meronta ronta dan perut aku menyanyi menyanyi lagu keroncong.
main jer lah....
lawan dengan tiga budak lelaki flat aku,Duncan,Francis dengan Rahul...

layan jerlah....sekali group aku menang,sekali group budak lelaki menang...

huaaa.....baru nak stat dinner.Tengok jam pukul berapa.....12am....
terasa kebudak budakan malam ini.

0 comments: