Selamat Mendekati Mati

|

Salam....
Hari ini 11.55pm, 13 May 2008, 20 tahun selepas ak dilahirkan.....

20 Tahun aku hidup di bumi.
20 tahun bertambah umur aku.
20 tahun pendek umur ku bertemu mu rabbi
20 tahun hidup penuh dengan memori
20 tahun mengejar cita cita dunia yang berpanjangan.
20 tahun mencari redha ilahi tak berkesudahan.
20 tahun bawah lindungan dan rahmat pertunjuknya.
20 tahun gemilang dengan inayahnya
20 tahun aku menghirup gas oksigen kurniaan ilahi.
20 tahun aku menghembus carbon dioxide kurniaan rabbi.
20 tahun aku makan dengan mulut aku sendiri.
20 tahun aku mengsynthesis makanan dengan enzyme ciptaanya
20 tahun itu
20 tahun ini
20 tahun aku mendekati mati.....
20 tahun kehidupan,Terima kasih Ya Allah......

Terima kasih
Kepada semua yang telah mengwishkan ak selamat mendekati Mati...
di friendster,email,sms,kad,hadiah,dan pakai mulut.
  1. ex-MRSM Serting
  2. ex-MRSM Jasin
  3. KYUEMnians
  4. budak budak tutor papa Chew
  5. chaletmate tercinta
  6. classmate Chem Mr Hanson Block 1
  7. classmate Bio Mr Azman Block3
  8. classmate Math Miss Aizan Block 5
  9. Abah
  10. Mak
  11. Along,Angah,dan Uda
  12. dan sesiapa jua
Terima Kasih Semua......

Ak tidak mengUpdate blog selalu kerana A-Level sudah berbau sangat kuat sekarang nie,
so nntkan nya bila abis a-level......insyallah.

Doakan Aku agar dapat FLY ke University of Warwick.

Insyallah........3 a dalam tangan.....
usaha sebaik mungkin,dan bertawakalah.....

0 comments: