Chem Mode...

|
Salam.
Pagi saya menjejakan kaki ke great hall yang tersergam indah di lembah beringin ini.Berisikan sekeping roti canai yang di selaputi dengan kuah dal yang berwarna kuning serta segelas H20 sejuk.Bertemankan kepala yang penuh dengan ilmu Kimia tinggal jabir ibnu hayyam seperti contoh persamaan kimia yang seimbang,graf kadar tindak balas,bentuk-bentuk isomer bagi rantai sebatian hydrokarbon,alkana,alkena,alkuna(x der dalam syllabus),asid karbosilik (betul ker aku eja nie?),dan macam lagi la.....sebab aku ambik dua dua paper kan.Aku bersedia memanaskan engine untuk menjawab soalan paper 5 .

Huzaifah memembacakan doa untuk menguatkan semangat para penjawab soalan yang beragama islam.Paper 5,ak depan sekali ,huh x nampak orang....soalan paper 5,mmm okey la jugak,and hopefully aper yang ak buat 2 betul dan jangan la ade careless. amin

Keluar jer paper 5,tap tap terus jer paper 2....orang kata paper killer bagi budak2 yang ambik AS...mua'dz mengucapkan gud luck kepada ak sambil membelahkan diri dari great hall,mmm tengkayu.x sampai lime minit kite orang keluar terus jer atok b menjemput kiterorang masuk ke open house rumah dier(great hall)....mmmm bapak sejuk la great hall nie..ak yang ade pakai sweater tambahan(lemak kat badan ak) pon x tahan sejuk apetah lagi member yang takder sweater lebih......
tepat kul 10.00,kiterorang pun buka paper 2 dan menjawab dengan seyakin yakin nyer.....
Alhamdullilah,paper yang keluar x la sesusah mana tetapi organik die agak mencabar keimanan aku...overall ok...........insyallah dapat la backup paper 4 ak yang amat ssh dan mendukacitelarakan jiwa aku....

Sekarang nie.....Tawwakal ....

Ya Allah,
Ya Rahman,Ya Rahim.
Berilah kejayaan dalam sume paper yang telah ak ambil,
lembutkan hati pemeriksa CIE semasa mengright kertas aku,
aku telah berusaha dan sekarang ini aku hanya berserah kepada mu,
ak bertawakal kepada mu.

0 comments: