Perjuangan masih belum selesai

|
Salam....

Alhamdullilah ,berjaya juga aku melalui satu hari yang sangat berat... Hari Rabu 28 Mei 2008,2 paper ,chem paper 4 dengan paper mechanics telah aku lalui dengan hati yang tabah....
Mechanic macam okey .... TAPI paper CHEM macam agak ssh.atmosphere perperiksaan mengatakan sebegitu disamping suara suara yang mengatakan paper itu senang.x per la pendapt masing masing.

kawan kawan komen ckt....

Mua'dz;Susah jugak paper chem nie.lagi susah dari may june 2007, harap graph turun... Afiq: Buleh la. Firdaus A:Banyak giler keluar AS Azri:Horror gak paper td.

Apis:Susah jugak la,ak ade gak hilang markah..

Syafiq:Tak cukup masa.tapi boleh la.


Ps.so,kawan kawan yang aku guna name dgn komen anda kat sini jangan mara....

aku x nk la kate ssh atau senang,harap aper yang telah ak usaha kan membuahkan hasil,sekarang ini tinggal untuk bertawakal....semua nya tinggal kerja Allah swt.

Doa ,Usaha,Tawakkal

So what next, paper 2 chem dengan paper 5 chem,hari jumaat. perjuangan aku masih belum selesai...Kalo muiz dh kemas buku chem die....ak belum lg....Chem paper 1,2,5 ader lagi......

usaha......sampai berjaya......

0 comments: