Colours Of Coventry and Warna Warna Warwick

|

Coventry

Salam

Post terakhir dari rumah 26
Kehidupan yang berwarna warni di Warwick dan Coventry membuat hati ini rasa sedih untuk meninggalkan buat seketika kehidupan di sini. Ukhuwwah yang terbina antara satu sama lain membuat saya merasakan saya berada dalam satu keluarga. Indahnya ukhuwah yang terbina membuatkan rasa kasih dan sayang pada semua ahli kommuniti.

Housemate seperti adik beradik,adik -adik di Liberty Park, Main Campus dan Earlsdon terasa sebagai adik sendiri.Penghuni 47 dan Akak - akak Redfern seperti abang dan kakak disini, ini membuatkan saya sangat rasa kerberadaan di dalam kommuniti.

Setiap hari di lalui penuh dengan warna dan makna. Saya berpuas hati dengan erti memberi kepada masyarakat dan terasa ingin memberi lagi. Walaupun tidak banyak, inilah yang saya termampu untuk berbakti pada kommuniti.Iluvwarwick menjadi salah satu cara saya mewarnakan kehidupan saya di sini
Warwick Fan Club yang di ketuai Rashidah dan dibantu oleh Azri mengindahkan lagi warna -warna disini

Tidak sabar rasanya untuk pulang tahun akademik yang akan datang. Tidak sabar untuk mencorakan Warna- warna Warwick dan Colours of Coventry!!!

0 comments: