Membalut luka dengan senyuman

|
Salam

Dah lama tidak update blog. Mungkin final exam dan kesibukan  yang sangat mencemburui aku daripada menulis sesuatu.

Kehidupan selama setengah tahun dihabiskan masa dengan berfikir. Terlalu banyak berfikir. Berfikir berfikir dan berfikir.Membuatkan aku menjadi 'stagnant' dalam masa yang agak lama.

Mungkin aku selalu mengharapkan keajaiban untuk berlaku.Mungkin aku selalu berharap mimpi indah dari tidur menjadi kenyataan.

Teruskan dengan memandang kepada positif dalam kehidupan. Menyembunyikan realiti daripada diri sendiri. Membalutnya dengan plastik hitam, masukan realiti tersebut ke dalam peti besi yang kukuh dan tanam peti besi itu di dalam tanam sedalam dalamnya.

Rakan - rakan disekeliling mampu memberikan pandangan dan teguran, namun aku seorang manusia yang lemah. Aku bukan seorang ASIMO yang berpusing2 dengan hati yang mati.

Membalut luka dengan senyuman yang menyembuhkan. Allah tunjukanku jalan!

0 comments: